Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
Aquest treball es basa en observar quins criteris predominen a l’hora de classificar espontàniament figures geomètriques planes. L’estudi s’ha realitzat amb 12 alumnes de primer de primària d’una mateixa aula i escola de Girona. Cada alumne agrupa lliurement les figures que se’ls ensenya i s’anoten totes les explicacions que donen per haver dut a terme les classificacions corresponents. L’ anàlisi dels resultats obtinguts es valora mitjançant el model de raonament geomètric de Van Hiele per tal de determinar la correspondència amb el nivell que se’ls presumeix.
This work is based on observing what standards predominate when spontaneously classify geometric plane. The study was conducted with 12 students in the first grade in the same classroom and school of Girona. Each student groups freely figures that are taught and recorded all the explanations they give for having carried out the classifications. The analysis of the results is assessed using the model of Van Hiele geometric reasoning to determine the correspondence with the level they presumed.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació primària
Matemàtica -- Ensenyament
Geometria
Pages
100 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/