Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSánchez i Roger, Elisenda
dc.date.accessioned2015-09-29T12:35:07Z
dc.date.available2015-09-29T12:35:07Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4250
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractL’aprenentatge és un dret i un deure que tenen tots els infants a la nostra societat. Aquest aprenentatge s’adquireix a les diverses institucions escolars, per tant són aquestes les que s’encarreguen de la transmissió del coneixement. Però, què passa amb les famílies? Cal destacar que els pares i mares són els factors i els promotors de coneixement més importants en l’aprenentatge dels seus fills i filles i, per tant, són aquests els que han de desenvolupar els diversos continguts amb els infants. L’ensenyament de la ciència, concretament, és un aprenentatge que crida l’atenció dels infants, ja que és curiós, dinàmic i pràctic. Aquest però, implica una forta participació de les famílies, ja que és un aprenentatge on es tenen en compte diversos factors i agrupa un conjunt de continguts. El treball que es presenta a continuació pretén conèixer els tipus d’activitat científica que els pares i mares promouen als seus fills i filles, tot centrant-se en els contextos on es promouen, els continguts que es desenvolupen i les interaccions que es produeixen. Aquest però, es centra només en els pares i mares que treballin i hagin estudiat en l’àmbit de les ciències.ca_ES
dc.description.abstractLearning is a law of all children in our society. This learning is acquired in various educational institutions; therefore these schools are responsible of the knowledge’s transmission. What about the families? Parents are the most important promoters of knowledge in the learning of their children and, therefore, parents are who have to develop the content for the children. The science’s teaching is a learning that draws the attention of children, because it is funny, dynamic and practical. However, this implies a strong participation of families, because it is a learning that takes into account various factors and includes a set of content. The work presented below aims to determine the types of scientific activities that parents encourage their children, focusing on contexts where they promote the content, the contents developed and interactions. However, this focuses only on the parents who work and have studied science.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent88 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCiències naturals -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherFamíliaca_ES
dc.subject.otherFamília i escolaca_ES
dc.titleL’activitat científica que els pares i mares científics promouen als seus fills i fillesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix