Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya
Author
Other authors
Publication date
2011-12-15Abstract
Des de fa 20 anys, el sector audiovisual viu una important transformació, tant
de l’oferta com del consum, en el marc de la convergència digital. La
convergència anuncia la coexistència dels nous mitjans digitals amb l’apogeu
d’una cultura participativa, protagonitzada per comunitats d’usuaris amb una
activitat quasi frenètica (Jenkins,2008). Noves modalitats de treball cooperatiu
que permeten la creació i recreació grupal de continguts, i la creació de
comunitats d’usuaris que utilitzen i reutilitzen les noves modalitats de serveis.
En aquest context, augmenta la segmentació, la fragmentació i l’abonament
dels usuaris (Tous, 2009), perquè la tipologia de les plataformes de continguts
ha variat de manera significativa, s’han incorporat els dispositius mòbils i s’han
diversificat i sofisticat les ofertes a Internet.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Dones
Mitjans de comunicació de massa i dones
Comunicació audiovisual
Pages
174 p.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/