Mostra el registre parcial de l'element
Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva | |
dc.contributor.author | Coll Camps, Marina | |
dc.date.accessioned | 2015-10-09T09:48:35Z | |
dc.date.available | 2015-10-09T09:48:35Z | |
dc.date.created | 2015-02 | |
dc.date.issued | 2015-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4287 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares i mares juntament amb els educadors/es puguin anar construït una base sòlida de comunicació que els ajudi fer una intervenció eductiva conjunta i integral. La present recerca pretén descriure les principals vies de relació entre la família i l’escola en el primer cicle d’educació infantil, concretament sobre la llar d’infants els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. I a partir d’aquí s’exposa un procés de reflexió-acció de l’equip educatiu per tal de millorar en algun aspecte d’aquesta relació, en aquest cas sobre l’adaptació. Així mateix com a investigadora em proposo fer el seguiment d’aquest treball i posteriorment recollir les valoracions tant de l’equip docent com de les mateixes famílies al voltant d’aquesta innovació en l’adaptació. | ca_ES |
dc.description.abstract | La relación entre la familia y la escuela es una pieza clave en la educación i el desarrollo de los niños y niñas. Entendemos que la escuela tiene que ser un punto de encuentro, de intercambio y participación para todos, en el que padres y madres junto con los educadores/as puedan ir construyendo una base sólida de comunicación que les ayude a hacer una intervención educativa conjunta e integral. La presente investigación pretende describir las principales vías de relación entre la familia y la escuela en el primer ciclo de educación infantil, concretamente en el jardín de infancia els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. A continuación se expone un proceso de reflexión-acción del equipo educativo para mejorar en algunos aspectos de esta relación, concretamente sobre la adaptación. Así mismo como investigadora me propongo hacer un seguimiento de este y posteriormente recoger las valoraciones tanto del equipo docente como de las mismas familias alrededor de esta innovación en la adaptación. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 83 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Família i escola | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | ca_ES |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_ES |
dc.title | Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Jordi Collet Sabé | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |