Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGes i Mascort, Raquel
dc.date.accessioned2015-10-15T07:52:38Z
dc.date.available2015-10-15T07:52:38Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4298
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractL'objectiu principal d'aquest Treball Final de Grau és obtenir un coneixement més profund sobre el fenomen de LA LLUM aplicat com a recurs pedagògic en l'educació preescolar. Per portar a terme la investigació s’ha estructurat el treball en dues parts. En una primera part s’ha fet una recerca teòrica per obtenir informació a l’entorn de la llum, amb un recorregut per la història de l’art a través dels diferents períodes, buscant referències d’artistes, cercant noves metodologies i indagant en el camp de l’educació. També s’ha obert la mirada a els materials i espais adequats per desenvolupar-hi diferents activitats amb llum. La segona part és més pràctica i consta d’un estudi sobre la realitat del taller de llum i ombra a l’escola Les Pinediques de Taradell amb infants de 3-6 anys. La base per desenvolupar aquest apartat ha estat l’observació dels infants amb un registre gràfic de fotogràfiques i vídeo. Ja per acabar s’han aplicat els coneixements obtinguts en la creació d’una maleta pedagògica amb diverses activitats que s’han portat a terme amb els mateixos infants de l’escola.ca_ES
dc.description.abstractThe purposes of this research work is to get a deeper knowledge about light as a educational resource in preeschool. The research consist on two parts: The first one is a theoric research to get information about light environment, making a review throghout diferent periods of art history, searching master references, new methodologies and looking into educational field. Another objective of this first part of the research has been to find out about new materials and spaces to develop activities in relation with light. The second part, more practical, is a case of study based on the workshop experience on the school call Les pinediques located at Taradell with 3-6 aged children. The basis of this part has been the analysis of the behaviour of the children during the workshop by taking pictures and recording videos. These three tools of qualitative research have provided the knowledge and data to develop the educational resources with a range of activities to work about the light; It has been applied with the same pupils.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherLlumca_ES
dc.subject.otherArtca_ES
dc.subject.otherCreativitat en els infantsca_ES
dc.titleLa llum com a recurs artístic i creatiu a l'educació infantil en l'etapa de 3-6 anys: Característiques d’un ambient de llum, materials i l’espaica_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint