dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques per matèria 
  •   Inici
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
  • Visualitzant Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques per matèria
  •   Inici
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
  • Visualitzant Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques per matèria "Educació primària"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-3 de 3

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • El coneixement de les mestres d'Educació Infantil i Primària sobre les estratègies de càlcul mental i el seu ensenyament 

      De La Rubia Berlanga, Claudia (2019-09)
      Aquest treball d’investigació pretén conèixer els coneixements que tenen les mestres d’Educació Infantil i Primària en relació amb les estratègies de càlcul mental. Concretament, s’analitzaran els sabers ...
    • Estudi de nou casos entorn de les estratègies d’ensenyament-aprenentatge de l’accentuació a l’Educació Primària 

      Font Prat, Mireia (2018-09)
      L’ensenyament-aprenentatge de l’ortografia es troba en una situació ambigua des que ha deixat d’ocupar una posició central en la didàctica de la llengua. Essent extensa la recerca entorn de l’ortografia ...
    • Identificació dels coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels infants de cicle inicial. Un estudi de cas 

      Jurado i Salvans, Mireia (2015-09)
      Aquest treball de recerca pretén identificar els coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels alumnes de cicle inicial d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya. Per ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèriaAquesta col·leccióPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC