Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorFarré Riera, Laura
dc.date.accessioned2015-10-20T06:40:13Z
dc.date.created2015-09
dc.date.issued2015-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4306
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEl present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me en la importància que aquesta participació té per afavorir una transformació del sistema educatiu i avançar cap a fites de major democràcia i inclusió educativa. Alhora, és important destacar que aquest treball està vinculat a un altre projecte d’investigació, anomenat “DEMOSKOLE: democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius de secundària”, finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (EDU2012-39556-co2-01/02). Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar com conceben i practiquen la democràcia, com element fonamental del procés educatiu, determinats centres educatius de primària i de secundària.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent125 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEducació secundàriaca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherParticipació (Filosofia)ca_ES
dc.subject.otherDemocràciaca_ES
dc.titleLa participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de casca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Núria Simó Gil
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint