dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva | |
dc.contributor.author | Farré Riera, Laura | |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T06:40:13Z | |
dc.date.created | 2015-09 | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4306 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me en la importància que aquesta participació té per afavorir una transformació del sistema educatiu i avançar cap a fites de major democràcia i inclusió educativa. Alhora, és important destacar que aquest treball està vinculat a un altre projecte d’investigació, anomenat “DEMOSKOLE: democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius de secundària”, finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (EDU2012-39556-co2-01/02). Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar com conceben i practiquen la democràcia, com element fonamental del procés educatiu, determinats centres educatius de primària i de secundària. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 125 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Educació secundària | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Participació (Filosofia) | ca_ES |
dc.subject.other | Democràcia | ca_ES |
dc.title | La participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de cas | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Núria Simó Gil | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |