Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCasas-Deseures, Mariona
dc.date.accessioned2015-11-09T11:07:56Z
dc.date.available2015-11-09T11:07:56Z
dc.date.created2014
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationCasas, Mariona (2014)El reconeixement del present històric a l'educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdisciplinari dels temps verbals. Comunicació educativa, 27, p34-37ca_ES
dc.identifier.issn2339-5559
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4341
dc.description.abstractResum: Aquest article parteix d’una recerca sobre didàctica de la llengua que gira entorn del reconeixement del valor retrospectiu del present (present històric) per part d’alumnes de 3r i 6è d’educació primària. Els resultats mostren que els participants recorren a la seva experiència, al coneixement del món i al coneixement que tenen sobre els marcadors temporals per resoldre la tasca que se’ls proposa. A les conclusions es reflexiona sobre la necessitat de plantejar l’ensenyament-aprenentatge dels temps verbals des d’un punt de vista interdisciplinari.ca_ES
dc.description.abstractAbstract: This article is based on a research in language teaching which is about the recognition of the retrospective usage of the simple present tense (historical present) by students of 3rd and 6th of primary education. The results show that in order to solve the task students focus on their own experience, their world knowledge and their knowledge about temporal modifiers. The conclusions propose to teach verb tenses from an interdisciplinary perspective.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent6 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat Rovira i Virgilica_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.rights(c) Universitat Rovira i Virgili
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherGramàtica comparada i general -- Verbca_ES
dc.subject.otherLlengua -- Didàcticaca_ES
dc.titleEl reconeixement del present històric a l'educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdisciplinari dels temps verbalsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix