Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCosta Font, Laura
dc.date.accessioned2016-02-12T11:42:44Z
dc.date.available2016-02-12T11:42:44Z
dc.date.created2016-01
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4426
dc.descriptionCurs 2015-2016ca_ES
dc.description.abstractL’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però al Brasil les diferències entre la qualitat de l’ensenyament públic i privat encara són una gran barrera per poder vèncer aquesta desigualtat. Per fer front a aquest fet, diversos autors afirmen que seria necessària una reforma social on es destinessin més mitjans econòmics a la millora de l’educació. El següent treball és una investigació qualitativa basada en un estudi de cas de dos entitats educatives del Brasil, una escola pública i una escola privada. Els objectius principals que guien la recerca són: conèixer les diferències entre l’educació pública i l’educació privada en aquest país; b) Conèixer com s'organitzen cadascun d'aquests sistemes pel que fa a tres aspectes concrets: les infraestructures i recursos que disposen, la relació família-escola i la valorització social de mestres.ca_ES
dc.description.abstractNowadays, education is the main guarantee of the conquest of freedom and equality for all citizens regardless of gender, ethnicity or social class. But in Brazil, differences between quality of public and private education are still an enormous barrier to overcome this inequality. To address this, several authors affirm that it would be necessary a social reform which it allocates more financial resources to improve education. The following work is a qualitative research based on a case study of two educational institutions in Brazil; a public school and a private school. The main objectives which guide the research are; a) to find the differences between public education and private education in this country; b) to identify organization of these systems regarding three aspects: infrastructure and resources available, familyschool relationship and the enhancement of social teachers.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent59 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació -- Brasilca_ES
dc.subject.otherIgualtat d'oportunitats educativesca_ES
dc.titleL'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada"ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint