dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Costa Font, Laura | |
dc.date.accessioned | 2016-02-12T11:42:44Z | |
dc.date.available | 2016-02-12T11:42:44Z | |
dc.date.created | 2016-01 | |
dc.date.issued | 2016-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4426 | |
dc.description | Curs 2015-2016 | ca_ES |
dc.description.abstract | L’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat
d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però
al Brasil les diferències entre la qualitat de l’ensenyament públic i privat encara són una
gran barrera per poder vèncer aquesta desigualtat. Per fer front a aquest fet, diversos
autors afirmen que seria necessària una reforma social on es destinessin més mitjans
econòmics a la millora de l’educació.
El següent treball és una investigació qualitativa basada en un estudi de cas de dos
entitats educatives del Brasil, una escola pública i una escola privada. Els objectius
principals que guien la recerca són: conèixer les diferències entre l’educació pública i
l’educació privada en aquest país; b) Conèixer com s'organitzen cadascun d'aquests
sistemes pel que fa a tres aspectes concrets: les infraestructures i recursos que disposen,
la relació família-escola i la valorització social de mestres. | ca_ES |
dc.description.abstract | Nowadays, education is the main guarantee of the conquest of freedom and equality for
all citizens regardless of gender, ethnicity or social class. But in Brazil, differences
between quality of public and private education are still an enormous barrier to
overcome this inequality. To address this, several authors affirm that it would be
necessary a social reform which it allocates more financial resources to improve
education.
The following work is a qualitative research based on a case study of two educational
institutions in Brazil; a public school and a private school.
The main objectives which guide the research are; a) to find the differences between
public education and private education in this country; b) to identify organization of
these systems regarding three aspects: infrastructure and resources available, familyschool
relationship and the enhancement of social teachers. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 59 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació -- Brasil | ca_ES |
dc.subject.other | Igualtat d'oportunitats educatives | ca_ES |
dc.title | L'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada" | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |