Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGotarra Bachmann, Kàtia
dc.date.accessioned2016-02-12T11:51:05Z
dc.date.available2016-02-12T11:51:05Z
dc.date.created2016-01
dc.date.issued2016-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4427
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractLa incorporació de les tecnologies digitals en la societat està produint un canvi en l’àmbit educatiu i, per tant, una transformació en l’enfocament pedagògic de l’educació. En aquesta transformació, els docents hi juguen un paper molt important i han d’estar preparats. De la mateixa manera, els mestres d’educació física també han d’atendre a aquestes necessitats socials. Per això, s’està creant el Projecte Interdepartamental de Competència Digital Docent per garantir la competència digital a tots els docents i la qualitat de la seva acció educativa. En aquest sentit, l’objectiu del treball és descriure la situació actual de la competència digital docent que tenen els mestres d’educació física, en els centres d’educació primària de la ciutat de Girona, abans de la publicació del document. Un estudi descriptiu mitjançant enquestes per conèixer el nivell d’adquisició entorn les competències digitals instrumentals i metodològiques dels mestres en relació a la pròpia tasca. Els resultats pretenen determinar les competències digitals dels participants i acostar-se a la percepció que es té al voltant de la temàtica i de les dificultats d’introduir les tecnologies digitals a les sessions d’educació física.ca_ES
dc.description.abstractThe incorporation of digital technologies in the society is producing a change in the educational environment and a transformation in the pedag ogical approach of education. In this transformation, the teachers play a very important role and although they should prepare , i n the same way, the physical education teachers have to meet those social needs. There for creating the Interdepartamental Pro ject of Digital Teachings Competency to ensure digital skills for all teachers and the quality from their educational activities. In this sense, the aim of this project is to describe the current State of the digital teaching competency from the physical e ducation teachers, in primary schools of Girona, before the document publication. Descriptive study through surveys shows the level of digital skills acquisition around instrumental and methodological skills from the physical education 4 teachers. The result s permit us to determine the digital skills from the participants and show us the perception that has of digital technologies and the difficulties to introduce the digital technologies in the physical education area.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent66 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherSocietat de la informacióca_ES
dc.subject.otherTecnologia de la informacióca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionsca_ES
dc.titleLes tecnologies digitals en l'àmbit de l'educació física: descripció de la situació actual a la ciutat de Gironaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir