Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorJunyent i Serra, Laia
dc.date.accessioned2016-03-29T10:54:31Z
dc.date.available2016-03-29T10:54:31Z
dc.date.created2016-03
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4456
dc.descriptionCurs 2015-2016ca_ES
dc.description.abstractAquest treball que llegireu a continuació, té com a objectiu principal investigar sobre com les concepcions que tenen els mestres en relació a la ciència influeixen en el seu model didàctic. El meu interès en dur a terme aquest treball va sorgir principalment, arran de la realització del Màster d’Innovació en Didàctiques Específiques. El fet d’haver dut a terme unes pràctiques enfocades en analitzar com era la metodologia del centre, observar quin paper tenien i com actuaven els mestres dins l’aula, parlar amb ells i veure quina era la seva visió e relació a l’ensenyament de les ciències, etc; tot això, em va fer reflexionar i em va portar a preguntar-me com les concepcions que tenien els mestres en relació a les ciències influïen en la seva manera d’ensenyar-les, és a dir, en el seu model didàctic. Per tant, vaig pensar que podria ser interessant explorar més a fons el pensament del professorat i investigar quina és la relació que s’estableix entre les seves concepcions i les pràctiques que duen a terme a l’aula. A més, centrant-nos en l’àmbit acadèmic, aquest treball de recerca pot ajudar a entendre una mica millor la importància de dur a terme investigacions d’aquest estil que permetin indagar en el pensament del professorat. Únicament així, podrem conèixer quina influència tenen les concepcions dels mestres en el procés d’ensenyament de les ciències i arribar a unes conclusions que ens permetin, en cas que sigui necessari, intervenir per tal d’ajudar als mestres a modificar les seves concepcions i fer evolucionar el seu model didàctic.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent185 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCiència -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherMestres -- Actitudsca_ES
dc.titleCom les concepcions que tenen quatre mestres sobre la ciència influeixen en el seu model didàcticca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionTutor/a: Arnau Amat i Vinyoles
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix