Mostra el registre parcial de l'element
Com les concepcions que tenen quatre mestres sobre la ciència influeixen en el seu model didàctic
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques | |
dc.contributor.author | Junyent i Serra, Laia | |
dc.date.accessioned | 2016-03-29T10:54:31Z | |
dc.date.available | 2016-03-29T10:54:31Z | |
dc.date.created | 2016-03 | |
dc.date.issued | 2016-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4456 | |
dc.description | Curs 2015-2016 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest treball que llegireu a continuació, té com a objectiu principal investigar sobre com les concepcions que tenen els mestres en relació a la ciència influeixen en el seu model didàctic. El meu interès en dur a terme aquest treball va sorgir principalment, arran de la realització del Màster d’Innovació en Didàctiques Específiques. El fet d’haver dut a terme unes pràctiques enfocades en analitzar com era la metodologia del centre, observar quin paper tenien i com actuaven els mestres dins l’aula, parlar amb ells i veure quina era la seva visió e relació a l’ensenyament de les ciències, etc; tot això, em va fer reflexionar i em va portar a preguntar-me com les concepcions que tenien els mestres en relació a les ciències influïen en la seva manera d’ensenyar-les, és a dir, en el seu model didàctic. Per tant, vaig pensar que podria ser interessant explorar més a fons el pensament del professorat i investigar quina és la relació que s’estableix entre les seves concepcions i les pràctiques que duen a terme a l’aula. A més, centrant-nos en l’àmbit acadèmic, aquest treball de recerca pot ajudar a entendre una mica millor la importància de dur a terme investigacions d’aquest estil que permetin indagar en el pensament del professorat. Únicament així, podrem conèixer quina influència tenen les concepcions dels mestres en el procés d’ensenyament de les ciències i arribar a unes conclusions que ens permetin, en cas que sigui necessari, intervenir per tal d’ajudar als mestres a modificar les seves concepcions i fer evolucionar el seu model didàctic. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 185 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Ciència -- Ensenyament | ca_ES |
dc.subject.other | Mestres -- Actituds | ca_ES |
dc.title | Com les concepcions que tenen quatre mestres sobre la ciència influeixen en el seu model didàctic | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Tutor/a: Arnau Amat i Vinyoles | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |