Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorPujadas i Parera, Alba
dc.date.accessioned2016-03-29T11:36:31Z
dc.date.available2016-03-29T11:36:31Z
dc.date.created2016-03
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4458
dc.descriptionCurs 2015-2016ca_ES
dc.description.abstractAquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats d‟entrenament i hàbit lector que es realitzen a l‟aula, en dos centres educatius. També es busca determinar el grau d‟influència que tenen les propostes plantejades i les creences docents en l‟infant.ca_ES
dc.description.abstractThis paper presents an analysis of the educational teaching activities and beliefs related with the teaching and learning of reading in the Initial Cycle, focusing on training activities and reading habits carried out in the classroom in two different schools. It also seeks to determine the degree of influence that the proposals and teachers beliefs have in the childrenca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent78 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherLectura (Educació primària)ca_ES
dc.subject.otherMestres -- Actituds
dc.titleEntrenament i hàbit lector a Cicle Inicial: Entrenament i hàbit lector a Cicle Inicial : Anàlisi de propostes didàctiques i creences dels mestres en dos centres educatiusca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Vanesa Amat i Castells
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir