Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorParés Muns, Marc
dc.contributor.authorOliveras Viñas, Guillem
dc.date.accessioned2016-12-02T09:02:44Z
dc.date.available2016-12-02T09:02:44Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4724
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Grau hem desenvolupat un pla de comunicació per a la marca Desigual. El pla de comunicació ha consistit en el llançament d'una nova New Brand Line, que hem anomenat Curvy, ja que el públic objectiu al qual va destinada aquesta línia és un públic femení amb corbes. Per a dur-ho a terme, hem elaborat un anàlisi del mercat del sector tèxtil a Espanya, de la competència de Desigual i hem portat a terme una sèrie d'accions en mitjans de comunicació no convencionals i un experiencial per donar a conèixer la nova marca Curvy. Aquestes accions s'han desenvolupat en tres parts: un preevent, un inevent i una fase de control de les dues primeres per verificar l'èxit o fracàs de les accions plantejades.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent633 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCurvyes
dc.subject.otherDesiguales
dc.subject.otherComunicacióes
dc.titleCurvy Desiguales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint