Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorOlea Flores, Laia
dc.date.accessioned2016-12-29T09:37:12Z
dc.date.available2016-12-29T09:37:12Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4740
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEls sentits són la primera font de coneixement dels individus. Des de que naixem entrem en contacte amb el món a través dels sentits. Per aquest motiu és imprescindible una progressió positiva d’aquests per tal d’assolir un bon desenvolupament integral i posteriorment un bon aprenentatge. La pràctica inclosa en aquest treball pretén afirmar la hipòtesi de que l’estímul auditiu afavoreix el desenvolupament dels processos de construcció de significat en la literatura infantil. Grans teòrics, al llarg de la història, han incorporat els sentits als seus estudis i teories, tant en l’àmbit de la psicologia com en l’àmbit del desenvolupament. L’ús de diferents tipus d’estímuls sensorials ha permès comprovar la influència positiva que aquests tenen sobre les persones.es
dc.description.abstractThe senses are the first source of people’s knowledge. Since we are born we get in contact with the world through the senses. For this reason is essential a good progression of them to achieve a good integral development and later a good learning. The practice included in this project pretends to state the hypothesis that says that an auditory stimulus favours the development of the processes of building a meaning in the children literature. Big theorists, through the history, have incorporated the senses to their studies and theories, both in the psychological context and in the development one. The use of the different kinds of sensory stimulus has allowed proving the positive influence that they have on the people.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent44 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherLiteratura infantiles
dc.subject.otherEducació sensoriales
dc.subject.otherSentitses
dc.subject.otherEstimulació sensoriales
dc.subject.otherPercepció auditivaes
dc.titleL’estímul auditiu com a recurs per afavorir els processos de construcció de significat en la literatura infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 
 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix