Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCuadros Díaz, Marta
dc.date.accessioned2017-01-11T19:24:33Z
dc.date.available2017-01-11T19:24:33Z
dc.date.created2016
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4797
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractLa relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la qualitat de l'educació dels infants. És necessari crear camins comuns i posar en comú objectius per treballar conjuntament i millorar l'ensenyament i els resultats acadèmics. Un fet que també influeix és la diversitat actual d'infants i famílies, i per això, des de l'escola s'han de procurar recursos, espais i temps per atendre les necessitats de tots els infants i les famílies. Aquest treball d'investigació té com a objectiu conèixer els aspectes fonamentals de la relació entre la família i l'escola i com es treballen aquests, quan hi ha un nen amb Necessitats Educatives Especials.es
dc.description.abstractRelationships and family participation in school is a fundamental fact for the proper development of the child. Both, the families and the school are two indisputable educational agents for the quality of children's education. It is necessary to create ways to share common goals and work together to improve teaching and learning outcomes. A fact that is also influences the current diversity of children and families, and therefore from the school must ensure resources spaces and times to meet the needs of all children and families. This research aims to know the fundamentals of the relationship between the family and school and how these work when there is a child with special educational needs.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent152 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherEducació especiales
dc.titleLa Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especialses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint