Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSalvans Deordal, Iris
dc.date.accessioned2017-01-13T16:08:20Z
dc.date.available2017-01-13T16:08:20Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4803
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractThis study is based on CLIL methodology as a tool to learn English as a foreign language giving a special look in infant education. This research presents a detailed explanation of the methodology and its characteristics. Furthermore, it also presents real data collected in 39 schools from Osona by using an online questionnaire in order to analyze the relationship that English teachers have in this area with the English subject and the CLIL methodology. Most of the schools do not teach English in infant education, some of them use CLIL methodology, and the main reason of not using it is the lack of information that they have about the approach.es
dc.description.abstractAquest estudi està basat en la metodologia CLIL com a eina per a aprendre l’anglès com a llengua estrangera, donant una visió més centrada en l’Educació Infantil. Aquest projecte presenta una definició detallada de la metodologia i les seves característiques. A més a més, també presenta les dades de 39 escoles d’Osona, recollides a través d’un qüestionari online per tal d’analitzar la relació que els mestres d’anglès d’aquesta àrea tenen amb la metodologia CLIL. La majoria de les escoles no imparteixen anglès en l’Educació Infantil, algunes usen la metodologia CLIL, i la principal raó per no utilitzar-la és la falta d’informació sobre la metodologia.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent44 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Adquisicióes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.titleThe Use of CLIL methodology as a tool to teach English in infant education by teachers in Osonaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint