Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCanaleta Auladell, Xènia
dc.date.accessioned2017-01-13T16:39:28Z
dc.date.available2017-01-13T16:39:28Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4807
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractLa motivació i interès personal del present estudi ha sorgit de la pregunta: “Com es treballa l’expressió corporal a l’escola bressol?” Partint d’aquesta qüestió i de la hipòtesi que actualment algunes llars d’infants treballen l’expressió corporal, a través de la psicomotricitat, i dins d’una franja horària concreta. S’ha realitzat una fonamentació teòrica on es planteja conèixer què és l’expressió corporal, la influència que té en altres disciplines i perquè és important treballar-ho a l’escola bressol. Per tal de donar-hi resposta, s’ha estudiat a través d’entrevistes realitzades a directores i mestres de nou escola bressol tant de la província de Barcelona com de Girona. On s’ha posat en relació l’opinió d’ambdues docents, directora i mestra. També s’ha observat algunes sessions d’expressió corporal, per tal de relacionar la informació obtinguda amb la pràctica. A través d’aquesta recopilació d’informació s’ha pogut valorar i apreciar quina és la realitat de l’expressió corporal dins aquestes llars d’infants, com la treballen i la importància que li atribueixen.es
dc.description.abstractThe motivation and personal interest of this study has emerged from the question: "How is body language worked on in nursery schools?" Based on this question and on the hypothesis that some nursery schools currently work on body language through psychomotor skills, and within a particular time slot. There has been a theoretical basis which sets out to know what body language is, the influence of other disciplines and why is important to work on it in the nursery school. The answer to this has been studied through interviews with principals and teachers of nine nursery schools from Barcelona and Girona where the opinion of both has been related. We have observed several sessions of body language, to relate the obtained information with the practical one. Through this information gathering we have been able to value and appreciate what the reality of body language in these nurseries is, how they work on it and how much importance is attached to it.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent132 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherExpressió corporales
dc.subject.otherEducació psicomotriues
dc.subject.otherPsicomotricitates
dc.subject.otherEscoles bressoles
dc.titleL’Expressió corporal : com ho treballen les escoles bressol?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir