Pràctiques educatives en l’educació infantil : una anàlisi des de la perspectiva del Disseny Universal de l’Aprenentatge
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05Resumen
El Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA) és un plantejament que ajuda a la inclusió de tot l’alumnat a l’aula en pensar des de l’inici del procés en la totalitat dels infants. Aquest estudi té com a objectiu l’anàlisi de les pràctiques educatives d’una escola pública en una aula d’educació infantil, concretament de P-4. Les dades recollides i analitzades fan possible extreure algunes conclusions sobre aquestes pràctiques, i realitzar unes propostes de transformació per tal de millorar-les.
Universal Design for Learning (UDL) is an approach that helps to the incorporation of the whole student body to the ordinary classroom on having thought from the beginning of the process about the totality of the children. This study takes as an aim the analysis of the educational practices of a public school in a classroom of preschool education; concretely children aged 4-5. The obtained and analyzed information makes possible to extract some conclusions on these practices, and to realize a few offers of transformation to improve them.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Páginas
109 p.
Nota
Curs 2015-2016
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/