Gegants i nans a l’escola : la imatgeria festiva a les aules
Author
Other authors
Publication date
2016-05Abstract
Actualment la cultura popular és el símbol d’identitat d’un territori. A les escoles, els infants treballen la cultura popular per conèixer el lloc d’on venen, les seves tradicions i per aproximar-se, una mica més, al lloc al qual pertanyen. Aquest Treball de Final de Grau és un anàlisi de les metodologies que utilitzen les escoles per a treballar la cultura popular i les tradicions. Per poder donar resposta a aquesta recerca, s’ha realitzat una investigació a través d’entrevistes, d’un grup de discussió i d’observacions. Els resultats obtinguts, després de fer la categorització i triangulació d’aquest tres instruments de recollida de dades, mostren que els infants treballen la cultura popular a través de les figures més pròximes i de les festes que tenen lloc durant el calendari natural.
Currently, popular culture is the symbol of identity of a territory. In schools, children learn about popular culture to know the place where they come from, their traditions and integrate into customs and traditions of the area they live. This Final Grade Work is an analysis of the methodologies that use the schools to work the popular culture and the traditions. To respond to this research, there has been an investigation through interviews, a focus group and observation. The results, after making categorizations and triangulation of these three instruments to collect data, show that children learn about closer popular protagonists and other characters of the various festivals that take place during the annual calendar.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Cultura popular
Festes populars
Pages
77 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/