Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRos Colón, Carmen
dc.date.accessioned2017-01-13T17:46:14Z
dc.date.available2017-01-13T17:46:14Z
dc.date.created2016-05-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4813
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics sobre l’ús de les intel·ligències múltiples en una aula d’educació infantil, assessorar i donar suport als mestres amb el tema de les intel·ligències múltiples i ajudar-los amb el disseny i l’aplicació d’aquestes a l’aula d’educació infantil amb l’ajuda de la mestra de l’aula. Per aplicar les intel·ligències múltiples (IM) a l’aula d’educació infantil hem tingut en compte la millor metodologia per fer-ho, per aquesta raó hem escollit el treball per projectes, el qual ens permet, a part d’aplicar les IM, respondre a les necessitats individuals que presentin els infants, vetllar perquè aquests es sentin motivats i perquè hi hagi una bona participació.es
dc.description.abstractThis work aims to deepen with the theoretical bases on the use of the multiple intelligences in a classroom of pre-school education, advice and support to teachers with the subject of the multiple intelligences and help them with the design and the application of these in the classroom of pre-school education with the help of the teacher of the classroom. To apply multiple intelligences (MI) in the classroom of pre-school education we have taken into account is the best methodology to do so, for this reason, we have chosen projects work, which allows us, as applying the MI, to respond to the individual needs that present children, ensure that they feel motivated and for there to be a good participation.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent84 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherIntel·ligències múltipleses
dc.subject.otherIntel·ligències múltiples -- Educació infantiles
dc.titleAnàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir