An Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” school
Author
Other authors
Publication date
2016-05-13Abstract
L’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com s’ensenya la pronunciació de l’anglès a l’escola “Les Pinediques”. Amb aquest propòsit, es comentaran i analitzaran aspectes metodològics, així com també aquells factors, idees i creences que podrien condicionar la tria de les metodologies i enfocaments de l’ensenyament en aquest camp.
The aim of this report is to give an overview of how English pronunciation is taught in “Les Pinediques” school. For this purpose, methodological aspects will be analysed and discussed, as well as the factors and beliefs that may condition the choice of the school methodologies and approaches in this field.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Keywords
Anglès -- Pronunciació
Pages
49 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/