Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorDalmau Felipe, Elisa
dc.date.accessioned2017-01-24T19:23:49Z
dc.date.available2017-01-24T19:23:49Z
dc.date.created2016-09
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4851
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractL‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, millorant els seus aprenentatges, participació, interrelació , cohesió i resolució de conflictes . La investigació es centra en fer un anàlisis de com s‟implementa l‟aprenentatge cooperatiu en les diferent dimensions del centre. Després d‟haver finalitzat la formació de CA/AC, per tal de saber si aquest esta consolidat i pot ésser considerat com un tret definitori de l‟escola de manera que li faciliti el camí a l‟hora d‟ avançar cap a la inclusió.es
dc.description.abstractThe cooperative learning is an appropiate resource to encourage different social capacities and skills which are essential to help and facilitate the attention to diversity of all classroom students, improving learnings, participation, and interrelation cohesion as well as conflict resolution. The research is focused on analysing the implementation of cooperative learning in the different dimensions of the school. After the ending of CA/AC, and in order to know if this has been consolidated, it could be considered as a distinctive fact of the school to make easier the progress to the inclusion.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent152 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAtenció a la diversitates
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleAnàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Gemma Riera Romero
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint