Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2016-05Resum
La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat nouvingut que fa el primer contacte amb un centre educatiu i la separació gradual del nucli familiar enfront a aquell alumnat que simplement s'adapta a la nova pedagogia del centre.
This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who face the first contact with a school and its gradual separation from the family against students who simply will be adapted to the new education pedagogy.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Amàlia Susana Creus Quinteros
Llengua
Català
Paraules clau
Montessori, Mètode de
Ensenyament -- Mètodes actius
Infants
Escolars
Infants immigrants
Família i escola
Pàgines
166 p.
Nota
Curs 2015-2016
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats