Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí
Author
Other authors
Publication date
2016-05Abstract
La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels seus protagonistes: infant, famílies i mestres. Al mateix temps tracta les diferències que experimenten tot aquell grup d'alumnat nouvingut que fa el primer contacte amb un centre educatiu i la separació gradual del nucli familiar enfront a aquell alumnat que simplement s'adapta a la nova pedagogia del centre.
This research will address the adaptation process in the Infant Community classroom from a school which turned to follow the pedagogical principles of Dr. Maria Montessori, seen from the point of its protagonists: children, families and teachers. At the same time,it will explain the differences that experiment new students who face the first contact with a school and its gradual separation from the family against students who simply will be adapted to the new education pedagogy.
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Amàlia Susana Creus Quinteros
Language
Catalan
Keywords
Montessori, Mètode de
Ensenyament -- Mètodes actius
Infants
Escolars
Infants immigrants
Família i escola
Pages
166 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats