Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorRamírez Torres, Luis
dc.date.accessioned2017-01-26T17:29:39Z
dc.date.available2017-01-26T17:29:39Z
dc.date.created2016-06
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4871
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractL‟acció tutorial és el procés d‟acompanyament i orientació que realitzen els professors en els centres educatius. Aquest procés és molt important en l‟etapa de secundària, perquè els adolescents es troben en una època de maduració i canvis en totes les seves dimensions. Els tutors esdevenen les persones de referència en l‟entorn educatiu dels alumnes. És important que aquests siguin conscients de la rellevància del seu rol com a guia i acompanyant en el procés de discerniment personal i professional de l‟alumne. En el present treball analitzem dos estils d‟orientació educativa. L‟anàlisi d‟aquests models ens aporta pistes per la implementació de la tutoria i la orientació que necessiten els alumnes en el segle XXI.es
dc.description.abstractTutorial is a process of support and guidance made by teachers in schools. This is a very important process at secondary education, because teenagers are growing in all dimensions. Tutors become the reference in the educational environment of students. It is important that they are aware of the importance of their role as guide and support in the process of personal and professional students‟ discernment. In this study we analyze two educational guidance methods. The analysis of these models gives us clues to the implementation of mentoring and guidance needed by students in the XXI century.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent87 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherOrientació escolares
dc.subject.otherEnsenyament secundaries
dc.titleLa Orientació i l’acció tutorial en la secundària : una comparativa de dos models educatiuses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Josep Castillo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint