Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorComas i Mongay, Manel Dionís
dc.contributor.authorSoldevila Pérez, Jesús
dc.date.accessioned2017-06-19T12:49:40Z
dc.date.available2017-06-19T12:49:40Z
dc.date.created2008
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationComas, Manel Dionís, Soldevila Jesús.. (2008). Instrument per a la mesura de les actituds del professorat vers les pràctiques inclusives. Suports' Revista Catalana d'Educació Inclusiva., 12(2), 118-128.es
dc.identifier.issn1138-4336
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5019
dc.description.abstractAquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia centrada en la importància que té per als processos d’inclusió educativa la variable psicològica de les actituds de les persones que els han de portar a terme. L’article que us presentem se centra concretament en la mesura d’aquestes actituds, incloent un instrument i tots els passos seguits per elaborar-lo. Pensem que aquest instrument pot ser d’utilitat per als professionals del món de l’educació amb la finalitat de fer una radiografia de la situació dels centres educatius, veure si s’ha modificat al llarg del temps, detectar necessitats de formació, etc.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent11 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherEumoes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaes
dc.titleInstrument per a la mesura de les actituds del professorat envers les pràctiques inclusiveses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones
dc.indexacioIndexat a CARHUS+


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix