Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGómez Pairó, Judith
dc.date.accessioned2017-09-15T14:25:57Z
dc.date.available2017-09-15T14:25:57Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5109
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractL’educació emocional, últimament està molt present a la nostra societat, però sabem què és? Què ens aporta? Per què es creu que és important introduir-la a l’escola? Realment som conscients del que comporta educar les emocions? Sabem que per poder educar emocionalment, abans som les persones adultes les que ens hem de formar per què no és una cosa tan senzilla com sembla? Són moltes les preguntes que sovint ens poden passar pel cap, i de les quals no en traiem cap resposta clara. És per això, que aquest Treball Final de Grau pretén intentar donar resposta a totes aquestes preguntes, acostar-se a les teories dels diferents autors, observar les relacions entre els mestres en una escola per crear una proposta d’educació emocional adreçada a mestres i educadors que estan en actiu dins una escola per tal d’afavorir i millorar el propi benestar emocional, tant a nivell personal com a nivell professional.es
dc.description.abstractEmotional education lately is very present in our society, but we know what it is? What gives us? Why is believed to be important to enter the school? Actually we are aware of the emotions involved in education? We know that in order to educate emotionally before we adults that we should be why not something as simple as it seems? There are many questions that we often can pass through the head, and which do not remove any clear answer. Because that, this Final Project Degree aims to try to answer all these questions, approach the theories of different authors observed relations between the teachers in a school to create a proposal aimed at teachers and emotional education educators who are active in schools in order to promote and improve their own emotional well-being, both personally and professionally.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent70 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherEducació emocionales
dc.subject.otherIntel·ligència emocionales
dc.subject.otherEmpatiaes
dc.titleAutoeducació, el camí per educar des de les emocionses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir