Disseny i anàlisi d'una intervenció educativa a l'àrea de llengua basada en l'aprenentatge cooperatiu
Author
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
Aquest treball final de grau s’ha basat en fer una investigació qualitativa, concretament un estudi de cas d’un grup d’infants de 4t de primària. L’objectiu d’aquesta recerca és comprovar si l’aprenentatge cooperatiu fa que l’alumnat aprengui d’una manera més significativa no només amb els continguts curriculars, sinó també a nivell social. Per poder comprovar aquest objectiu es va seguir el procediment que el Programa Cooperar per aprendre / Aprendre a cooperar proporciona. Es van dur a terme unes dinàmiques de cohesió i posteriorment unes estructures cooperatives per poder observar finalment com efecte seguir aquest procediment al rendiment dels infants.
This final degree project is based on making a qualitative research, specifically a case study of a group of children in the 4th grade. The objective of this research is to check whether cooperative learning makes students learn in a more significant way, not only with curriculum content, but also on a social level. In order to check this goal, the process that the cooperate learning / Learning to cooperate program provided, was followed. They performed cohesion dynamics and later a cooperative structures to finally see the effect of students’ efficiency.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Atenció a la diversitat
Aprenentatge
Educació inclusiva
Pages
182 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/