Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCastellà i Fosch, Mònica
dc.date.accessioned2017-09-18T15:53:13Z
dc.date.available2017-09-18T15:53:13Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5118
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractAquest estudi té com a objectius principals analitzar el rol dels mestres i dels alumnes en un enfocament comunicatiu de la llengua i examinar les metodologies utilitzades pel docent al llarg del procés d’aprenentatge d’una segona llengua en l’Educació Primària. La recerca s’ha dut a terme en primer lloc, a través d'observacions de les classes d’anglès a “TAK School”, una escola de primària situada a Opole, Polònia. D'altra banda, tres qüestionaris s’han dut a terme per aclarir aspectes que no hagin quedat clars a partir de l'observació. Els tres qüestionaris s’han dut a terme amb tres docents d'anglès diferents, per veure les diferents perspectives, dinàmiques, estratègies i metodologies utilitzades per cadascuna d’elles. No obstant, la participació dels estudiants també ha estat molt important en aquest estudi, ja que han estat també protagonistes indiscutibles d'aquest projecte d'investigació.es
dc.description.abstractThis study has as its main objectives to analyse the role of the teachers/students within a communicative language approach and to examine the methodologies used by the teacher during the process of learning a second language in Primary Education. The research has been carried out firstly through observations of the English lessons at TAK School, a primary school located in Opole, Poland. Moreover, three questionnaires have been conducted to clarify aspects that were left unclear from the observation. The three questionnaires have been carried out with three different English teachers, to see different perspectives, dynamics, strategies and methodologies used by each of them. However, students’ participation have also been very important in this study since they have been also indisputably protagonists of this research project.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent49 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.titleThe role of both teachers and students in a Communicative Language Approach: a particular case in a polish primary schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir