Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorDelgado Navinès, Xènia
dc.date.accessioned2017-10-31T16:01:31Z
dc.date.available2017-10-31T16:01:31Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5223
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractAquest treball vol ser un punt de partida per a una reflexió sobre el tractament de la diversitat de l’alumnat en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita. Es portarà a terme en un grup-classe de P5 d'una escola ordinària del Vallès Occidental, per tal de realitzar una proposta d’un pla de millora en un marc inclusiu. En primer lloc, es va descriure i analitzar com s’atenia a la diversitat en aquesta classe en concret durant les sessions d’aprenentatge de l’escriptura. Posteriorment es van proposar estratègies metodològiques (codocència, agrupaments heterogenis, aprenentatge cooperatiu, contextos de treball simultani i diversificat i aprenentatge per racons) que permetien flexibilitzar la pràctica educativa i atendre a la diversitat de tots/es els/les alumnes de l’aula aconseguint l’apropiació de la llengua escrita.es
dc.description.abstractThis project is a point of departure of a reflection about the treatment of attention of diversity of the students during the teaching-learning process of writing. It is going to take place in a concretely group class of P5 of one school of Vallès Occidental, to do an improvement proposal in an inclusive framework. First of all, it was described and analyzed how was taken care the diversity in this class, in particular, during the lessons of writing. Later, it was proposed some methodology strategies (cooperative learning, two teachers in the class, heterogeneous groups and also simultaneous and diversified work to learning) to make flexible the educational practice and to attend to the diversity of all the students in the classroom getting the appropriation of the written language.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent128 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAtenció a la diversitates
dc.subject.otherComunicació escritaes
dc.titleEstudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiues
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir