Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFerrés Canals, Clàudia
dc.date.accessioned2017-10-31T16:16:27Z
dc.date.available2017-10-31T16:16:27Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5224
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractEl conte és una obra d’art literària que va destinat als més petits amb la finalitat de provocar desig i il·lusió a través de les seves històries fantàstiques i imaginaries. El tractament del conte durant l’etapa infantil és molt favorable en el desenvolupament emocional, cognitiu i social de l’infant. L’infant podrà arribar a establir relacions amb la literatura i començar-se a formar com a futur lector, gràcies a les històries proporcionades per la figura de l’adult. Per aquesta raó, s’ha de tenir en compte el tractament del conte en una aula de 3-5 anys per tal de fomentar l’hàbit lector i la passió per la lectura a través de l’explicació de contes. A partir de l’experiència viscuda a una classe de l’escola bressol a Suècia, es detecta una falta de coneixement del professorat sobre l’ús del conte. Es pretén analitzar les raons perquè no es duen a terme propostes literàries a l’aula de 5-6 anys i proposar un pla de millora que ajudi a fer front a aquestes mancances literàries, tot introduint el conte en el seu dia a dia a l’aula.es
dc.description.abstractThe tale is a work of literary art destined to children in order to provoke desire and enthusiasm through their fantasy and imaginary stories. The treatment of the story during the early childhood is favourable in the emotional, cognitive and social development of the child. Children would be able to establish relations with literature and begin to train as a future reader through the stories provided by the figure of the adult. For this reason, we must take into account the treatment of the story in a 3-5 years old classroom 3-5 to promote the reading habit and passion for reading through the storytelling. From the experience in a preschool class in Sweden, it detected a lack of teachers’ knowledge on the use of tales. The research aims to analyse the reasons of why they not provide literary activities in the classroom 5-6 years old and propose an improvement plan to help dealing these shortage literature, introducing the story in their daily routinees
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent78 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLiteratura infantiles
dc.subject.otherContes infantilses
dc.subject.otherParvularies
dc.titleAproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de milloraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint