L’Atenció que reben els infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament de sords a l’etapa de cicle superior d’educació primària
Author
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
Amb aquest estudi es pretén conèixer i analitzar com és l’atenció que reben infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament per a sords a l’etapa de Cicle Superior d’educació Primària. Aquesta recerca vol aprofundir en la realitat, des d’un paradigma interpretatiu, de quines són les barreres amb les que es troben els alumnes amb pèrdua auditiva i quines estratègies educatives i recursos didàctics, tecnològics i personals s’implementen per tal d’afavorir el seu desenvolupament i l’aprenentatge.
This study aims to describe and analyse the attention that deaf children receive in a specific primary school for deaf children (Centre d’Agrupament de Sords). This research wants to delve into the reality – from an interpretive paradigm– of the barriers that deaf students find in a primary school and which are the learning/teaching strategies and the educational, technological and human resources that are used in order to favour the development and learning of deaf children.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Infants sords -- Educació
Pages
171 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats