Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorVila Cortés, Clara
dc.date.accessioned2018-04-04T14:04:40Z
dc.date.available2018-04-04T14:04:40Z
dc.date.created2017-09
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5386
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractLa present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme tradicional per resoldre càlculs. Per aconseguir aquest propòsit s’ha analitzat detalladament les estratègies emprades pels alumnes a l’hora de resoldre mentalment operacions de suma, resta, multiplicació i divisió. La metodologia utilitzada ha sigut majoritàriament qualitativa tot i que també s’han analitzat dades quantitativament. S’han obtingut dades a través de gravacions on els alumnes resolen els càlculs proposats a partir d’un qüestionari oral. A partir dels resultats obtinguts s’ha determinat que la gran majoria dels alumnes realitzen càlculs mitjançant estratègies diverses de càlcul mental i tenen l'habilitat d'argumentar i justificar la metodologia utilitzada per resoldre'ls.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent96 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCàlcul mentales
dc.subject.otherEscolarses
dc.subject.otherAlgorismeses
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgees
dc.titleAnàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Isabel Sellas i Ayats
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir