Ser iguals vol dir ser igual de diferents: avaluació de la millora de les relacions familiars en el marc del Projecte Enxaneta
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2017-09Resum
Actualment vivim en una societat diversa, en la qual existeixen desigualtats. A l’escola es reflecteix aquesta diversitat i, per això, com a mestres hem de vetllar per proporcionar una educació de qualitat a tots els infants, donant a tothom les mateixes oportunitats. Aquesta investigació és a l’entorn del Projecte Enxaneta, un nou model de suport escolar basat en el treball conjunt d’escoles, ajuntaments, famílies i entitats, que es porta a terme a la comarca d’Osona. La recerca es centra en quin és el paper d’aquest projecte en la relació de la família amb l’infant. Així doncs, la investigació s’emmarca en el paradigma interpretatiu i s’utilitza la metodologia qualitativa. Consisteix en un estudi de cas a tres escoles i les tècniques de recollida de dades són l’anàlisi de documents, observació i grup de discussió. L’estudi permet veure com la persona investigadora, a través del desenvolupament de la recerca, descobreix com pot influir el Projecte Enxaneta en la relació pares-fill/a.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Versió del document
Director/a: Jordi Collet-Sabé
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Família i escola
Pàgines
91 p.
Nota
Curs 2016-2017
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats