Ser iguals vol dir ser igual de diferents: avaluació de la millora de les relacions familiars en el marc del Projecte Enxaneta
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-09Resumen
Actualment vivim en una societat diversa, en la qual existeixen desigualtats. A l’escola es reflecteix aquesta diversitat i, per això, com a mestres hem de vetllar per proporcionar una educació de qualitat a tots els infants, donant a tothom les mateixes oportunitats. Aquesta investigació és a l’entorn del Projecte Enxaneta, un nou model de suport escolar basat en el treball conjunt d’escoles, ajuntaments, famílies i entitats, que es porta a terme a la comarca d’Osona. La recerca es centra en quin és el paper d’aquest projecte en la relació de la família amb l’infant. Així doncs, la investigació s’emmarca en el paradigma interpretatiu i s’utilitza la metodologia qualitativa. Consisteix en un estudi de cas a tres escoles i les tècniques de recollida de dades són l’anàlisi de documents, observació i grup de discussió. L’estudi permet veure com la persona investigadora, a través del desenvolupament de la recerca, descobreix com pot influir el Projecte Enxaneta en la relació pares-fill/a.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Versión del documento
Director/a: Jordi Collet-Sabé
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Família i escola
Páginas
91 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats