Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorAlberch Freixa, Georgina
dc.date.accessioned2018-04-13T12:44:57Z
dc.date.available2018-04-13T12:44:57Z
dc.date.created2017-09
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5392
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractActualment vivim en una societat diversa, en la qual existeixen desigualtats. A l’escola es reflecteix aquesta diversitat i, per això, com a mestres hem de vetllar per proporcionar una educació de qualitat a tots els infants, donant a tothom les mateixes oportunitats. Aquesta investigació és a l’entorn del Projecte Enxaneta, un nou model de suport escolar basat en el treball conjunt d’escoles, ajuntaments, famílies i entitats, que es porta a terme a la comarca d’Osona. La recerca es centra en quin és el paper d’aquest projecte en la relació de la família amb l’infant. Així doncs, la investigació s’emmarca en el paradigma interpretatiu i s’utilitza la metodologia qualitativa. Consisteix en un estudi de cas a tres escoles i les tècniques de recollida de dades són l’anàlisi de documents, observació i grup de discussió. L’estudi permet veure com la persona investigadora, a través del desenvolupament de la recerca, descobreix com pot influir el Projecte Enxaneta en la relació pares-fill/a.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent91 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.titleSer iguals vol dir ser igual de diferents: avaluació de la millora de les relacions familiars en el marc del Projecte Enxanetaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.description.versionDirector/a: Jordi Collet-Sabé
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix