Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorReixach Viladecans, Cristina
dc.date.accessioned2018-07-18T06:49:08Z
dc.date.available2018-07-18T06:49:08Z
dc.date.created2018-05-14
dc.date.issued2018-05-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5518
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractL’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent59 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEstrèses
dc.subject.otherAutoconceptees
dc.subject.otherEscolarses
dc.titleRelació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint