dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Reixach Viladecans, Cristina | |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T06:49:08Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T06:49:08Z | |
dc.date.created | 2018-05-14 | |
dc.date.issued | 2018-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5518 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 59 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Estrès | es |
dc.subject.other | Autoconcepte | es |
dc.subject.other | Escolars | es |
dc.title | Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |