The use of technology in EFL classroms: advantages and disadvantages
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05Resumen
In the recent years, the use of new technologies in the English learning process is
increasing and there have been important changes in the way teachers teach and
students learn. The main goal of this project is to analyse the advantages and
disadvantages of using ICTs (Information and Communication Technologies) in EFL
(English as a Foreign Language). In order to carry out this research, I present an
extensive literature review for and against classrooms using technological tools in the
English learning. Moreover, I present the perceptions of teachers about the use of
technology in their classes. For this reason, through surveys, I have analyzed these
issues to determine the teachers' vision about ICT. The data obtained from the surveys
helped me to analyze and draw conclusions about the use of ICT in English learning in
Primary Education.
En els últims anys, l’ús de noves tecnologies en l’aprenentatge de l’anglès està
creixent i hi ha hagut canvis importants en la manera com els mestres ensenyen i com
els estudiants aprenen. L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar els beneficis i
els inconvenients de l’ús de les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) en
EFL (English as a Foreign Language). Per dur a terme aquesta investigació, presento
informació teòrica a favor i en contra de l’ús d’eines tecnològiques en l’aprenentatge
de l’anglès. A més a més, presento les percepcions dels mestres davant l’ús de la
tecnologia en les seves classes. Per aquest motiu, a través d’enquestes, he analitzat
aquests temes per veure quina és la visió dels mestres enfront de les TIC. Les dades
obtingudes a partir de les enquestes m'han ajudat a analitzar i a obtenir conclusions
sobre l’ús de les TIC en l’aprenentatge de l’anglès a l’Educació Primària.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Educació primària
Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Páginas
59 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats