Pla de comunicació : Viníric, un altre món
Author
Other authors
Publication date
2018-05Abstract
Viníric és un nou concepte de vinoteca ubicat al bell mig del casc antic de la ciutat de Lleida. Una nova proposta de reformulació dels models de vinoteques establerts fins al moment a la capital de la província de Lleida, amb un concepte similar al que es pot trobar a grans capitals mundials i gastronòmiques com ho són Barcelona, París o Londres. Viníric es projecta com un espai gastronòmic vanguardista, jove, innovador i gourmet que ofereix als potencials consumidors tres línies de negoci diferenciades i integrades: la vinoteca, la botiga i la venda de packs experience personalitzats. Sota el claim “Viníric, un altre món” convergeixen l’elaboració del pla d’empresa i també la creació de la imatge de marca del projecte.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Comunicació en màrqueting
Màrqueting -- Planificació
Màrqueting industrial
Pages
72 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en ADE [5]
Rights
Tots els drets reservats