Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorMarín Grima, Marta
dc.date.accessioned2018-11-06T17:18:13Z
dc.date.available2018-11-06T17:18:13Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5563
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractViníric és un nou concepte de vinoteca ubicat al bell mig del casc antic de la ciutat de Lleida. Una nova proposta de reformulació dels models de vinoteques establerts fins al moment a la capital de la província de Lleida, amb un concepte similar al que es pot trobar a grans capitals mundials i gastronòmiques com ho són Barcelona, París o Londres. Viníric es projecta com un espai gastronòmic vanguardista, jove, innovador i gourmet que ofereix als potencials consumidors tres línies de negoci diferenciades i integrades: la vinoteca, la botiga i la venda de packs experience personalitzats. Sota el claim “Viníric, un altre món” convergeixen l’elaboració del pla d’empresa i també la creació de la imatge de marca del projecte.
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent72 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherComunicació en màrquetinges
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherMàrqueting industriales
dc.titlePla de comunicació : Viníric, un altre mónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint