Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRodríguez Recio, Patricia
dc.date.accessioned2018-12-05T16:14:10Z
dc.date.available2018-12-05T16:14:10Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5587
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest treball és estudiar els significats dels diferents tipus de joc simbòlic donats en diferents contextos, en concret a l’àmbit familiar i escolar. Alhora es pretén conèixer el comportament físic i motor, cognitiu, social, emocional i moral d’infants de diferents edats a través del joc simbòlic i aprofundir en el coneixement dels instruments d’observació i anàlisi d’aquest tipus de joc. En aquest estudi s’ha pogut constatar que a través del joc simbòlic els infants adquireixen una seqüenciació temporal en les seves activitats. A través del joc de rols els infants també adquireixen una comprensió de la realitat que els envolta, i a més fomenta l’empatia.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent112 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherJocs infantilses
dc.subject.otherInfants -- Psicologiaes
dc.titleEls significats del joc simbòlices
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix