Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRaurell Bellavista, Dolors
dc.date.accessioned2018-12-12T11:58:57Z
dc.date.available2018-12-12T11:58:57Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5597
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractMany authors have supported autonomy in education. However, few studies about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as a free play or free choice. This research is a case study that aims to analyse Helsinki International School, where autonomy is highly supported, in order to know how teachers can enhance autonomy in class. The analysis will take into account educational strategies, teacher-child interaction and classroom structure and planning, what will be analysed through an observation chard and a daily journal. The reality from the class will be contrasted with teacher’s ideas and opinions from the school, which will be obtained through interviews.es
dc.description.abstractDiversos autors han parlat de fomentar l’autonomia en l’educació. Tot i així, hi ha pocs estudis sobre aquest tema realitzats a educació infantil i, la major part d’aquests, parlen d’autonomia com a joc lliure o lliure elecció. Aquesta recerca és un estudi de cas que té l’objectiu d’analitzar l’Escola Internacional de Hèlsinki, la qual dóna gran suport a l’autonomia, per tal de saber com els mestres poden augmentar-la a la classe. L’anàlisi tindrà en compte les estratègies educatives, les interaccions entre mestre i alumne, l’estructura de la classe i la seva preparació. Tot això serà analitzat a partir d’una taula d’observació i un diari de camp. La realitat de la classe serà contrastada amb les idees i opinions de les mestres de l’escola, obtingudes a partir d’entrevistes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent82 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherAutonomia de l'alumnees
dc.titleAutonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning schooles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix