Mostrar el registro sencillo del ítem
Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Raurell Bellavista, Dolors | |
dc.date.accessioned | 2018-12-12T11:58:57Z | |
dc.date.available | 2018-12-12T11:58:57Z | |
dc.date.created | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5597 | |
dc.description | Curs 2016-2017 | |
dc.description.abstract | Many authors have supported autonomy in education. However, few studies about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as a free play or free choice. This research is a case study that aims to analyse Helsinki International School, where autonomy is highly supported, in order to know how teachers can enhance autonomy in class. The analysis will take into account educational strategies, teacher-child interaction and classroom structure and planning, what will be analysed through an observation chard and a daily journal. The reality from the class will be contrasted with teacher’s ideas and opinions from the school, which will be obtained through interviews. | es |
dc.description.abstract | Diversos autors han parlat de fomentar l’autonomia en l’educació. Tot i així, hi ha pocs estudis sobre aquest tema realitzats a educació infantil i, la major part d’aquests, parlen d’autonomia com a joc lliure o lliure elecció. Aquesta recerca és un estudi de cas que té l’objectiu d’analitzar l’Escola Internacional de Hèlsinki, la qual dóna gran suport a l’autonomia, per tal de saber com els mestres poden augmentar-la a la classe. L’anàlisi tindrà en compte les estratègies educatives, les interaccions entre mestre i alumne, l’estructura de la classe i la seva preparació. Tot això serà analitzat a partir d’una taula d’observació i un diari de camp. La realitat de la classe serà contrastada amb les idees i opinions de les mestres de l’escola, obtingudes a partir d’entrevistes. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 82 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.subject.other | Autonomia de l'alumne | es |
dc.title | Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |