Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFranch Sunyer, Laura
dc.date.accessioned2018-12-20T15:49:41Z
dc.date.available2018-12-20T15:49:41Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5619
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractLes biblioteques d'aules ben dissenyades, organitzades i dinamitzades ja des de l'Educació Infantil, poden esdevenir un recurs per oferir experiències favorables als infants, fins i tot abans d'haver adquirit el mecanisme de la lectura, i obrir la gana de llegir. Però els professionals, i futurs professionals, de l'educació sovint ens preguntem: Com ha de ser una bona biblioteca d’aula? Com s’ha d’organitzar l’espai? Quins llibres n’han de formar part? Quins altres materials la poden acompanyar? Com hem d’utilitzar-la? Com podem millorar una biblioteca d’aula que ja és real? El present Treball Final de Grau pretén identificar aquelles característiques que defineixen una bona biblioteca escolar en una fonamentació teòrica inicial. A partir d'aquí, el projecte se centra a analitzar la biblioteca de l'aula de P3 de l'Escola Vedruna de Sallent i idear, dissenyar i elaborar una sèrie de propostes de millora. Aquestes han estat consensuades i treballades amb les mestres de l'escola i també consultades i debatudes amb altres professionals de l'àmbit, per tal d'aplicar-les durant aquest curs escolar 2017-18.es
dc.description.abstractThe libraries of classrooms well designed, organized and dynamized, starting from infant education, can allow a resource to offer favorable experiences to the children, even before having to acquire the mechanism of reading, and having a want to read. But professionals and future professionals of education often ask ourselves: What does a classroom library have to be like? How does the space need to be organized? Which books need to be included? What other materials could go along with it? How do we need to use it? How can we better a classroom library that is already existing? The current final project intends to identify the characteristics that define a good educational library in a fundamental initial tactic. From here on out, the project centers on analyzing the library of the P3 classroom at the “Escola Vedruna de Sallent” and idealize, design and elaborate a series of propositions to better it. These have been thought of and worked on with the teachers of the school as well as consulted and debated with other professionals around us, therefore they will be applied during this 2017-2018 year.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent131 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherBiblioteques escolarses
dc.subject.otherBiblioteques i escoleses
dc.titleLa Biblioteca d'aula a l'educació infantil : anàlisi, disseny i aplicació d'una proposta de milloraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint