Anàlisi dels hàbits alimentaris i esportius dels alumnes de cicle superior de l’escola Sagrat Cor de Vic
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05-14Resumen
Aquest treball de recerca planteja un estudi sobre els hàbits alimentaris i esportius dels alumnes de cicle superior de l’escola Sagrat Cor de Vic. L’objectiu principal de l’estudi és conèixer quins hàbits alimentaris i fisicoesportius tenen els alumnes de cicle superior i valorar si són adequats. Aquestes pretensions han estat avaluades mitjançant la fusió de tres qüestionaris ja validats: PAQ-A, Kidmed i Thao. Només un 43,8% dels alumnes realitzen els 5 àpats diaris recomanats. Un 33% dels nens i nenes no tenen l’hàbit d’esmorzar sempre. Un 29,2% dels alumnes van més d’un cop per setmana a un lloc de menjar ràpid. Pel que fa a l’activitat física, un 44,9% no en realitza, un 51,6% en fa de forma habitual però només un 5% compleix els mínims establerts per la OMS. Les dades reflecteixen una radiografia del centre millorable, potenciant entre els alumnes més activitat físico-esportiva i hàbits saludables, treballats en forma de proposta interdisciplinària al centre, així com involucrant els pares i la ciutat en diverses de les propostes.
This research seeks a descriptive study of physical activity and alimentary habits in students of Sagrat Cors Vic, a primary-secondary school. The main goal of the work is to identify the levels of physical activity in these students, also the alimentary habits. Compare these two searches with the minimums propose for World Health Organization (WHO). These data have been evaluated mixing three questionnaires: PAQ-A, Kidmed and Thao. Only 43,8% of students make 5 meals a day. 33% of children don’t eat breakfast every day. 29,2% of the students go to a fast food factory more than one time a week. In physical activity (PA), students don’t do PA (44,9%), and 51,6% of the students do PA, but only 5% of them meets the minimums recommended by WHO. Given this outlook, the data show an improvement, promoting more physical activity and alimentary habits in an interdisciplinary propose, and involving parents and the city town hall strategies.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Exercici
Educació física
Alimentació
Hàbits alimentaris
Páginas
57 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats