Efectes de l’avaluació formativa i l’avaluació tradicional en l’educació física: Un estudi a l’Escola Sant Vicenç amb nenes i nens de 5è de primària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018Resumen
Un bon model d’avaluació de l’educació física permet a l’alumnat aprendre durant el procés d’ensenyament – aprenentatge, permet al docent conèixer el procés de l’alumnat, millorar els aspectes propis del procés d’ensenyament – aprenentatge, etc. El que es pregunten molts dels futurs i actuals docents és: Quin és aquest model d’avaluació? Com ha de ser? Quina és la implicació de l’alumnat?, etc.
El Treball Final de Grau que trobareu a continuació té com a objectiu respondre totes aquestes preguntes. Vol reconèixer aquelles característiques que tenen els bons models d’avaluació. Així doncs, el treball s’enfoca a analitzar el model d’avaluació formativa i tradicional dins l’àrea d’educació física de 5è de primària de l’Escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació física -- Avaluació
Páginas
97 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats