Mostrar el registro sencillo del ítem
Com un treball per intel·ligències múltiples repercuteix a la motivació dels alumnes i de les alumnes a l’aula?
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Saiz i Alexandre, Eric | |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T18:44:03Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T18:44:03Z | |
dc.date.created | 2018-05-14 | |
dc.date.issued | 2018-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5685 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | L’educació que assegura la presència, la participació i el progrés de tots els alumnes1 a l’aula ordinària, utilitza l’estratègia de treball en equips cooperatius com a metodologia d’ensenyament-aprenentatge i comprèn les intel·ligències múltiples humanes i les potencia al mateix nivell, influencia positivament a la motivació de tots els alumnes davant el seu procés d’aprenentatge a l’escola. El treball, a través de la teorització envers la concepció de l’educació inclusiva, de l’estratègia d’aprenentatge cooperatiu i de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples, pretén respondre, focalitzant l’estudi de recerca en un context determinat i uns participants específics, la hipòtesi plantejada. Per tal d’aconseguir-ho, es dissenya i es desenvolupa, en una aula en concret d’escola, una intervenció didàctica basant-se en aquesta nova manera d’entendre l’educació. | es |
dc.description.abstract | Education that ensures all of the students’ attendance, participation and progress in an ordinary classroom, uses cooperative teamwork strategies as a learning-teaching method and comprises multiple human intelligences and powers them to a same level, thus positively influencing all of the students’ motivation upon their learning process at school. This essay, through the theorisation towards the conception of inclusive education, strategies of cooperative learning and the Theory of Multiple Intelligences, tries to answer, with its research environment focusing on a determined context and specific partakers, the suggested hypothesis. In order to reach this goal/In order to do so, a didactic intervention, based on this new way of understanding education has been designed and developed in a school classroom. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 53 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Aprenentatge -- Treball en equip | es |
dc.subject.other | Intel·ligències múltiples | es |
dc.title | Com un treball per intel·ligències múltiples repercuteix a la motivació dels alumnes i de les alumnes a l’aula? | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |