Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorOller Enroth, Yaiza
dc.date.accessioned2019-02-13T17:47:49Z
dc.date.available2019-02-13T17:47:49Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5691
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractLa diversitat està present en el nostre dia a dia. És per això que aquesta proposta neix de la necessitat d’incloure a tots els nens i nenes a les escoles ordinàries, independentment de les possibles necessitats educatives especials i/o discapacitats, seguint el principi de normalització reforçat en el Decret 299/97, que diu que els infants han d'estar en contextos generals i no en situacions diferenciades. Per tal que això sigui possible, es considera essencial que l'edifici en el qual es realitzi la tasca educativa compleixi els requisits d'accessibilitat necessaris per a cadascun dels seus alumnes. La finalitat d’aquest treball és poder acabar dissenyant, amb l'ajuda d'un arquitecte, els plànols d'una escola inclusiva en l’àmbit arquitectònic que vetlli per la inclusió de tots els nens i nenes que els permeti accedir, participar i progressar en l'activitat educativa sense cap tipus de dificultat relacionada amb l'espai. Disposar d'una infraestructura inclusiva és un element indispensable (entre d'altres), per garantir el respecte als drets humans de les persones.es
dc.description.abstractDiversity is present everywhere in our day a day life. For this reason, this work aims to include and implicate all and each child in ordinary schools, independently of their special needs and/or incapacities. According to the Decree 299/97 (1997), in which the normalization principle is reinforced, children must be in general environments and not special and discriminated ones. For this reason, it would be necessary that educational buildings had the adequate installations to welcome all students. Concluding, this project mainly aims to design, with the help of an architecture, the drawings of an inclusive school in the architectural field that ensures the inclusion of all children. With this, we would guarantee that all children can access, participate and progress within their studies without any added difficulty. Having an inclusive infrastructure is an indispensable element to guarantee the respect of the human rights.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent129 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherSupressió de barreres arquitectòniqueses
dc.subject.otherAtenció a la diversitates
dc.subject.otherEdificis escolarses
dc.titleDisseny arquitectònic d’una escola infantil (3-6) inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint