Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorGonzález i Garcia, Cinta
dc.date.accessioned2019-02-20T18:34:55Z
dc.date.available2019-02-20T18:34:55Z
dc.date.created2018-09-19
dc.date.issued2018-09-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5702
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractAquest estudi presenta un proposta d’investigació amb l’objectiu d’establir relacions entre la motivació, la percepció d’ús d’estratègies de motivació a l’aula i els resultats d’alumnes de 6è en l’aprenentatge del castellà i de l’anglès. Els models teòrics apunten que la motivació és un element clau per a l’aprenentatge d’una llengua i que els mestres són un factor important que incideix en la motivació dels alumnes. Els participants són 50 alumnes i dos mestres d’una escola de Taradell (Osona). Com a unitat d’anàlisi s’agafa tant els grups-classe per separat com el total d'alumnes de 6è junts en funció del que es vol analitzar. Les dades es recullen amb qüestionaris i entrevistes i els resultats s’analitzen quantitativament i qualitativament.es
dc.description.abstractThe present study is a research aiming to stablish relationships between motivation, the perception of motivational strategy use in class and 6th grade students’ achievements in English and Spanish. Theoretical models highlight that motivation is a key apsect when learning a language, and that teachers are an important factor that enhances students’ motivation. The participants of the research are 50 students and two teachers from a school in Taradell (Osona). The unit of analisys is both the two groups and the whole of the sample. Data has been collected using questionaires and interviews, and it has been analized quantitatively and qualitatively.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent156 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.titleLa motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Anna Vallbona i Núria Medina
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir