Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorRoche i Ceron, M. Carme
dc.date.accessioned2019-02-20T18:45:05Z
dc.date.available2019-02-20T18:45:05Z
dc.date.created2018-09
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5703
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractEl treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització des d’atenció domiciliària per motius de salut i només se li ha ensenyat a calcular amb l’algoritme tradicional a partir d’unes normes i pautes donades. Al mateix temps, quina és la seva actitud i com influeixen les intervencions de la mestra en el desenvolupament del seu aprenentatge. La metodologia utilitzada és bàsicament qualitativa, les dades s’han obtingut a partir d’una entrevista i un qüestionari inicial i de les gravacions amb vídeo de cada sessió, on l’alumne resolt els càlculs plantejats de manera oral i alhora amb material manipulable. A partir dels resultats aconseguits s’ha concretat que l’alumne ha utilitzat totes les estratègies de càlcul mental que se li han donat a conèixer, alhora ho fa amb interès i motivació, per finalment constatar que el nen és capaç de resoldre correctament sumes emportant sense viure-ho com un problema.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent77 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgees
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.titleAnàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Isabel Sellas i Ayats
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir